Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Fyzická osoba Lukáš Berka IČ 04809785
spisová značka EO/734/2016UJ Vedená příslušným úřadem podle § 71 osst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Mohelnice
se sídlem Moravičany 374 Moravičany 78982
I.
Úvodní ustanovení
a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou "VOP") platí pro objednání a plnění služeb (dále též jako "objednaná služba balíček") přes webové rozhraní www.nerealitky.cz, provozovaném společností, a nebo osobním setkáním a uzavřením Smlouvy o poskytování administrativních a doplňkových služeb (dále též uváděné jen jako "smlouva") uzavřena s naší společností na základě vlastnoručního podpisu a osobou, která má o nabízené služby zájem (dále jako "klient") nebo vyplněním objednávkového formuláře Objednávka administrativních doplňkových služeb (dále též jako "formulář"), který je zaslán po projeveném souhlasu na emailovou adresu či vyplněn v tištěné podobě při osobní schůzce a potvrzen oběma stranami.
2. Objednávka služeb probíhá na základě smlouvy, popř. formuláře, uzavírané mezi klientem a společností Lukáš Berka. Proces uzavírání smlouvy či formuláře je podrobně popsán v čl. III. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí smlouvy či formuláře a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran, tedy klienta i společnost. Ujednání, která jsou ve smlouvě odlišná od ustanovení VOP, mají přednost (tedy text smlouvy o spolupráci i formuláře je nad textem VOP). VOP řeší i některé další otázky, které s objednávkou služeb nebo s užíváním internetových stránek www.nerealitky.cz souvisí.
3. Přejeme si, aby pro Vás naše služby byly přínosné a aby čas strávený na našich webových stránkách byl pro vás příjemný a abyste přesně věděli, co u nás na webových stránkách naleznete, jak celý proces objednávky, od jejího výběru až po plnění probíhá, co můžete očekávat a jak vyřešíme Vaše požadavky. Toto vše naleznete v těchto VOP.
4. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než s námi uzavřete smlouvu nebo formulář. Prosíme, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte nás ještě před objednáním služby (tj. před kliknutím na tlačítko "Odeslat požadavek" nebo "Objednávám *.*"). Kontakty naleznete v čl. II. VOP. Vzájemná komunikace je nejlepším způsobem, jak eliminovat případné budoucí nejasnosti mezi námi. Tím, že kliknete na výše uvedená tlačítka nám dáváte signál, že jste VOP viděli, četli a souhlasíte s takovým průběhem obchodu, jaký zde popisujeme. Dáváte tím i signál, že svoji objednávku myslíte vážně, a že jste stejně jako my připraveni splnit své závazky z následně uzavřené smlouvy či formuláře (tedy my jako společnost - fyzická osoba především dodat Vám službu přesně podle Vaší objednávky a Vy jako klient zaplatit za dodanou službu dohodnutou cenu).
5. Ve VOP máte k dispozici všechny podstatné informace. Víme, že jich není zrovna málo, a proto pro rychlejší orientaci je tu obsah:
Obsah VOP:
I. Úvodní ustanovení
a vysvětlení účelu obchodních podmínek
II. Důležité pojmy (definice)
III. Objednávka služeb
a uzavření smlouvy, formuláře
IV. Cena služeb a platba
V. Dodací podmínky
VI. Údaje o funkčnosti
digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem
VII. Reklamační řád
VIII. Odstoupení od
smlouvy, formuláře nebo jejich změna
IX. Vyřizování stížností,
řešení spotřebitelských sporů
X. Závěrečná ustanovení
II.
Důležité pojmy (definice)
1. SPOLEČNOST. Společností je
myšlena výhradně a pouze tato fyzická osoba:
Lukáš Berka
se sídlem Moravičany 374, Moravičany 78982
spisová značka EO/734/2016UJ vedená
příslušným úřadem podle § 71 osst.2 živnostenského zákona: Městský
úřad Mohelnice
IČO: 04809785
DIČ: není plátce DPH
Adresa pro doručování: Moravičany 374, Moravičany 78982
Kontaktní telefon: +420 603 939 533
Adresa pro doručování elektronické pošty: meg.tony@seznam.cz nebo info@nerealitky.cz
2. KLIENT. Klient je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.nerealitky.cz, nebo na osobním setkání a uzavřením smlouvy/formuláře, uzavře s naší společností Smlouvu o poskytování administrativních doplňkových služeb, a tím objedná některý z balíčků služeb nabízených na uvedeném webovém rozhraní nebo vyplněním objednávkového formuláře Objednávka administrativních doplňkových služeb, který je zaslán po projeveném souhlasu na emailovou adresu či vyplněn v tištěné podobě při osobní schůzce a potvrzen oběma stranami. Klientem může být podnikatel (podnikající fyzická osoba často také uváděná jako OSVČ nebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost), a nebo spotřebitel.
3. SPOTŘEBITEL. Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, bude se mít za to, že smlouvu nebo formulář uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.
4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA. Je jí smlouva nebo formulář, ve které jako klient vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než klient, který není spotřebitelem. Současně má společnost i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému klientovi a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele
5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM. Je smlouva, pokud je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se společnost a klient museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní (na základě objednávky učiněné přímo na internetových stránkách www.nerealitky.cz vyplněním potřebných údajů klientem) nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované Vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY. Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi společností a klientem. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen "NOZ") a v případech, kdy je klientem spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
III.
Objednávka a uzavření
smlouvy, formuláře
1. Klient objednává služby přes webové rozhraní, tj. skrze objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře, a nebo osobním jednáním naši společnosti či zplnomocněnou osobou, kde svůj výběr služeb stvrzuje vlastnoručním podpisem smlouvy nebo formuláře.
2. POPIS SLUŽEB. Na webovém rozhraní je uveden seznam nabízených služeb seřazených do balíčků služeb (dále jen "balíčky"), nebo do Jednotlivých služeb (dále jen "jednotlivé služby") včetně popisu, co obsahují, komu jsou určeny a v jakém formátu a rozsahu jsou poskytovány. Veškeré prezentace služeb uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako společnost nejsme povinni uzavřít smlouvu ani formulář ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
3. OBJEDNÁNÍ BALÍČKU SLUŽEB. Pro
objednání balíčku služeb přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde
klient vyplní informace o objednávaném balíčku služeb (výběrem dané
položky ve formuláři), údaje pro fakturaci (zejména jméno, příjmení, adresu,
email, telefon, u podnikatelů IČO, případně DIČ), zvolí způsob úhrady
a frekvenci placení. Do uvedené emailové schránky zašleme zálohovou
fakturu na balíček služeb, v dalším emailu Smlouvu o poskytování
administrativních doplňkových služeb včetně všech příloh a tyto VOP
k přečtení. Do 2 pracovních dnů Klientovi zavoláme a domluvíme
se jakým způsobem smlouvu podepíšeme - tímto potvrdíme řádné přijetí
objednávky. Jeden Balíček služeb slouží pro celou rodinu, případně pro osoby
blízké, uvedené v příloze č. 3 Přehled produktového portfolia.
Smlouvu je možné podepsat 2
způsoby: 1. Klient vytiskne 2x Smlouvu, podepíše
a zašle poštou na naši korenspondenční adresu nebo 2. v případě,
že klient nemá možnost tisku, smlouvy připravíme, odešleme poštou
na klientovu adresu, ten podepíše a poté zašle podepsané zpět
na naši adresu. V obou případech si poštovné hradí každá strana
na vlastní náklady. Pro objednání balíčku služeb osobně s jedním
z jednatelů slouží smlouva, kde společně vyplníme informace
o objednávaném balíčku služeb (výběrem dané položky ve smlouvě), údaje pro
fakturaci (zejména jméno, příjmení, adresu, email, telefon, u podnikatelů
IČO, případně DIČ), zvolíte způsob úhrady a frekvenci placení.
Před odesláním objednávky přes webové rozhraní či před podpisem u osobního
jednání, je Vám umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené
do objednávkového formuláře, smlouvy o poskytování administrativních
doplňkových služeb a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti.
Správnost údajů u objednávky balíčků, a tedy podpisu smlouvy, vždy
stvrdíte svým podpisem.
4. OBJEDNÁNÍ JEDNOTLIVÝCH SLUŽEB. Pro
objednání Jednotlivých služeb přes webové rozhraní slouží poptávkový formulář,
kde klient vyplní informace o svém požadavku, údaje pro fakturaci (zejména
jméno, příjmení, email, telefon) a klikne na tlačítko "Odeslat
požadavek". Do uvedené emailové schránky zašleme obratem potvrzení
o přijetí požadavku a tyto VOP k přečtení. Do 2 pracovních
dnů Klientovi zavoláme a upřesníme, popř. doladíme, jeho požadavek.
Připravíme formulář Objednávka administrativních doplňkových služeb vč.
výsledné kalkulace ceny služeb, který klientovi zašleme na email ve
formátu pdf. k odsouhlasení. Klient nám, odpovědí na zaslaný email,
svou objednávku vč. ceny odsouhlasí, poté můžeme přejít k vykonání
požadované služby a k zaslání na email řádnou daňově uznatelnou
fakturu.
Pro objednání jednotlivých služeb osobně slouží formulář Objednávka
administrativních doplňkových služeb, kde společně s jedním
z jednatelů nebo jinou, námi pověřenou osobou (jedná se zejména
o spolupracovníky či zaměstnance), vyplníme informace o objednávané
jednotlivé službě (výběrem dané položky ve formuláři), údaje pro fakturaci
(zejména jméno, příjmení, adresu, email, telefon, u podnikatelů IČO,
případně DIČ). Před podpisem objednávky u osobního jednání, je Vám
umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového
formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti.
Správnost údajů stvrdíte svým podpisem.
5. Do okamžiku, než je Vám doručeno potvrzení o přijetí Vaší objednávky, je možné telefonicky nebo mailem (na adresu uvedenou v čl. II. VOP) objednávku zrušit. Potvrzením objednávky z naší strany je objednávka jednotlivých služeb uzavřena. Změny uvedené v objednávce (včetně zrušení objednávky) jsou poté možné jen dle pravidel, která jsou uvedena v čl. VII VOP. Smlouva o poskytování administrativních doplňkových služeb je uzavřena až po podpisu oběma smluvníma stranami, změny lze provádět dle pravidel uvedených ve smlouvě.
6. V pochybnostech Vás můžeme kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, má se zato, že objednávka vůbec nebyla podána a takovou objednávkou se nadále nezabýváme.
7. Smlouva o poskytování administrativních doplňkových služeb, Objednávka jednotlivých služeb i VOP jsou výhradně v českém jazyce. Smlouva se uzavírá v listinné podobě, Objednávka v listinné nebo elektronické podobě, tvoří ji Vaše objednávka, její přijetí z naší strany, Vaše potvrzení zaslané kalkulace a tyto VOP. Smlouvu archivujeme v listinné podobě v jednom vyhotovení, formulář pro jednotlivé služby v elektronické nebo listinné podobě (dle způsobu objednání) rovněž v jednom vyhotovení a není přístupná třetím osobám. Na žádost Vám zašleme její kopii.
IV.
Cena služeb a platba
1. CENA BALÍČKŮ SLUŽEB. U jednotlivých balíčků je na webovém rozhraní uvedena i jejich cena. Ceny jsou platné po celou dobu našeho smluvního vztahu, který se řídí Smlouvou o poskytování administrativních doplňkových služeb a platným Ceníkem.
2. CENA JEDNOTLIVÝCH SLUŽEB. U jednotlivých služeb je na webovém rozhraní uvedena i jejich cena. Ceny jsou platné po celou dobu, kdy jsou na webovém rozhraní uvedeny a jsou již konečnou cenou. Sjednanou cenou za služby je cena uvedená u jednotlivé služby v okamžiku odeslání Vašeho požadavku a je Vámi znovu odsouhlasena při uzavírání Objednávky služeb.
3. Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání cen) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání objednávky, pak nejsme povinni Vám za takovou zjevně chybnou cenu služby dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí požadavku. V případě, že by již došlo z Vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsme oprávněni od objednávky odstoupit. Dojde-li ke změně ceny v době mezi odesláním Vaší objednávky a jejím potvrzením z naší strany, platí cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
4. Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsme povinni Vám službu dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny za služby. Do okamžiku úplného zaplacení ceny zůstávají případné produkty (např. šanony, obálky...) v našem vlastnictví.
5. ZPŮSOB
PLATBY. Cenu
za služby je možné uhradit následujícími způsoby:
a. bezhotovostně bankovním převodem na náš
bankovní účet: pokyny k platbě, v podobě zálohové faktury
u balíčků služeb, řádné faktury u jednotlivých služeb, obdržíte
v mailu potvrzujícím přijetí objednávky). Při platbě, prosím, nezapomeňte
uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována
a služby co nejdříve dodány.
b. bezhotovostně platební kartou prostřednictvím platebního portálu GoPay (podmínky platby přes GoPay jsou v platném znění uvedeny na https://www.gopay.com/cs/bezpecnost/smluvni-podminky)
c. opakovanou platbou - pouze u Balíčků služeb - platba probíhá automaticky stržením peněz z platební karty zabezpečenou platební bránou GoPay. Po vyplnění objednávky autorizujete kartu k pravidelné 30denní platbě (počínaje datem objednávky). Avšak vždy hrajeme fér - VŠE ZŮSTÁVÁ POD VAŠÍ KONTROLOU: Na stržení 30denního poplatku vás upozorníme vždy 7 dní předem emailem a můžete tento způsob platby zrušit a přejít na bezhotovostní platební převod.
Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Cena za služby se hradí v korunách českých.
6. SPLATNOST CENY. V případě Balíčků služeb je splatnost zálohových faktur nastavena na 5 dnů. Takto uhrazená částka je zálohou na cenu balíčku služeb ve výši 100% jeho ceny a o přijetí platby vám vystavíme daňově uznatelný doklad – fakturu, která zároveň slouží i jako dodací list. U Jednotlivých služeb je splatnost daňově uznatelné faktury stanovena na 2 dny. Datum splatnosti je uvedené v pokynech k platbě, v zálohové faktuře či daňovém dokladu.
7. Cena za služby je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na náš bankovní účet nebo prostřednictvím platební brány (opakované platby) na náš obchodní účet u GoPay.
8. Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
9. Služby není možné hradit formou splátkového kalendáře.
V.
Dodací podmínky
1. ZPŮSOB DODÁNÍ
SLUŽBY.
V případě Balíčků služeb se řídí dodání služeb dle Smlouvy
o poskytování administrativních doplňkových služeb i opakovaně
po celou dobu platnosti smlouvy.
U Jednotlivých služeb bude digitální obsah ve formátu .doc nebo .pdf Vám zaslán po uhrazení ceny na Vámi
sdělenou elektronickou adresu jako příloha mailové zprávy nebo zasláním odkazu
v podobě adresy webové stránky, na které je obsah možno stáhnout či
otevřít. V případě objednání služby vyžadující osobní jednání (možno
i online přenos např. přes Skype) Vám bude, po uhrazení ceny služby,
telefonicky navrhnut termín schůzky k plnění objednané služby.
2. DODACÍ LHŮTA. Délka dodací lhůty závisí na zvoleném způsobu platby. Je-li platba prováděna běžným bankovním převodem, bude produkt dodán nejpozději do 14 pracovního dne poté, kdy byla platba připsána na náš bankovní účet. U platby online platební kartou nebo opakovanou platbou bude služba dodána nejpozději do 10 pracovních dnů od po provedení platby, pokud jsme se nedomluvili jinak.
3. NÁKLADY NA DOPRAVU. Ve formě spolupráce Balíčky služeb jsou účtovány náklady na dopravu. U Jednotlivých služeb se náklady na dopravu řídí platným ceníkem uvedeným na webovém rozhraní nebo přímo na Objednávkovém formuláři.
VI.
Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem
1. Digitální obsah, zejména Smlouva o poskytování administrativních doplňkových službách, Objednávka administrativních doplňkových služeb, tyto VOP, výpovědi, změnové listy, dopisy pro pojišťovny či jiné instituce, zasíláme pouze Vám, jako objednateli služeb, tedy klientovi na Vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webové stránky, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu .pdf a .doc. Pro online stahování obsahu je nezbytné, abyste byli připojeni k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení.
2. Neodpovídáme za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti Vašeho internetového připojení. Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
3. Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez našeho výslovného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalšími osobami. Digitální obsah slouží pouze k vyřešení Vašeho požadavku, splnění legislativy či jiný předem známým účelům a jsou vytvořeny s využitím našich znalostí a zkušeností. Jedná se o návody, dopisy, smluvní dokumentaci a doporučení a záleží na Vašem uvážení a dalších okolnostech, jaké výsledky s jejich pomocí dosáhnete.
4. Digitální obsah nemůže nahradit osobní konzultaci a v případě péče o zdraví nenahrazují zdravotní péči či terapii. Neodpovídáme za Váš případný neúspěch v aplikaci postupů, rad a doporučení uvedených v digitálním obsahu.
VII.
Reklamační řád a práva z vadného plnění
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytnutých prostřednictvím naší společnosti.
1. Za jaké vady poskytnutých služeb
odpovídáme?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba při poskytnutí
nemá vady, a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Služba při poskytnutí
nemá vady a je poskytnuta ve shodě se smlouvou, když:
- odpovídá jejímu popisu, který jsme Vám zaslali před uzavřením
smlouvy;
- je poskytnuta v dohodnutém termínu a trvá po uvedenou dobu;
- je poskytnuta s náležitou odborností a péčí;
- je v souladu s požadavky právních předpisů.
2. Jaká je záruční doba poskytované služby?Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co jste se o nich dozvěděli. Vadu služby lze reklamovat nejpozději do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby.
3. Jaká práva z vadného plnění
máte?V případě,
že Vám služba byla poskytnuta vadně, máte zejména právo na:
a) bezplatnou nápravu (zejména na dodatečné poskytnutí služby nebo
na poskytnutí náhradní služby);
b) přiměřenou slevu ceny služby;
c) odstoupení od smlouvy (pouze v případě, že je vadné plnění podstatným
porušením smlouvy).
Případná další práva vyplývající z platných právních předpisů nejsou tímto
ustanovením dotčena.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění
uplatnit?Práva
z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili; zejména poskytnutím nesprávných nebo
neúplných informací.
5. Jak postupovat při reklamaci? Reklamaci
u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit emailem na email
meg.tony@seznam.cz a nebo písemně na adrese Lukáš Berka Moravičany 374
Moravičany 78982. Při reklamaci můžete využít tento formulář. Při
uplatnění reklamace doporučujeme co nejpřesněji popsat, v čem vadu služeb
spatřujete. Urychlí to postup reklamace. Okamžikem uplatnění reklamace je
okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo
z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však
do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak.
O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace služeb. Vezměte, prosím, na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.
VIII.
Odstoupení od smlouvy, formuláře nebo jejich změna
1. Předmětem Jednorázových služeb je poskytování administrativních doplňkových služeb. Klient odesláním objednávky a zaškrtnutím souhlasu s těmito VOP uděluje výslovný souhlas, aby byl digitální obsah dodán před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě nemáte právo na odstoupení od smlouvy (§ 1837 písm. l NOZ).
2. Nejde-li o případ dle předchozího odstavce nebo jiný případ, kdy od smlouvy nelze odstoupit, máte, právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. V této 14denní lhůtě musí být odstoupení od smlouvy odesláno mailem na kancelar@poradenstvilezakovi.cz nebo odesláno poštou na naši adresu uvedenou v čl. II. odst. 1 VOP, případně na tuto adresu doručeno osobně či prostřednictvím jiné osoby.
3. Odstoupit lze i vyplněním formuláře, který naleznete zde. V případě použití vzorového formuláře se Vám bez zbytečného odkladu potvrdíme jeho přijetí. Pro rychleji zpracované odstoupení nám napište důvod odstoupení.
4. Společnost je oprávněna od smlouvy odstoupit v případě Vašeho prodlení s platbou ceny služby, pokud je delší než 8 dní po splatnosti a v případě podstatného porušení vašich povinností ze smlouvy či objednávky vyplývající, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv nebo neoprávněnému předání přístupových údajů k uživatelskému účtu třetí osobě a v dalších případech stanovených zákonem.
IX.
Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
1. Máte-li k uzavřené smlouvě či objednávce, jejímu plnění či naší činnosti nějakou stížnost, kontaktujte nás prosím na adrese uvedené v čl. II. VOP nebo na elektronické adrese info@nerealitky.cz. .
2. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je příslušný živnostenský úřad, dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
3. Pokud mezi námi jako poskytovatelem služeb a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
4. Uvádíme, že nejsme vázáni žádnými kodexy chování (§ 1826 odst. 1 písm. e) NOZ.
X.
Závěrečná ustanovení
1. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností společnosti i klienta ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete zde.
3. Vezměte prosím na vědomí, že jsme oprávněni tyto VOP jednostranně měnit, pro objednatele služeb/klienta však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky. Tento text ve formátu PDF obdržíte v mailu potvrzujícím objednávku.
Pravidla ochrany soukromí
Provozovatel stránek Lukáš Berka IČO :04809785 se sídlem Moravičany 374 78982 Moravičany zpracovává osobní údaje poskytnuté Kupujícím za účelem plnění a dodatečného potvrzení Obchodních podmínek, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb a nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů.
Základní ustanovení
1.Správcem osobních údajů podle paragrafu 5 písm. o) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") je Lukáš Berka IČO :04809785 se sídlem Moravičany 374 78982 Moravičany (dále jen "Správce");
2. Kontaktní údaje správce jsou: e-mail: info@nerealitky.cz, tel.: 603939533;
3. Osobními údaji se rozumí všechny informace identifikující fyzickou nebo právnickou osobu.
Zdroje zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které mu se souhlasem poskytl kupující a které správce získal na základě plnění Kupní smlouvy a zpracování elektronické objednávky v internetových stránkách www.nerealitky.cz.;
2. Správce zpracovává jen identifikační a kontaktní údaje kupujícího nezbytné pro plnění Kupní smlouvy;
3. Správce zpracovává osobní údaje za účelem dodávky, zúčtování plateb a k nezbytné komunikaci mezi smluvními stranami po dobu vyžadovanou podle zvláštních právních předpisů. Osobní údaje nebudou zveřejňované a nebude docházet k přenosu do dalších zemí.
Účel zpracování osobních údajů
Správce zpracovává osobní údaje kupujícího z následujících důvodů:
1. Za účelem registrace na webové stránce www.nerealitky.cz. podle paragrafu 13 odst. 1 písm. a) Zákona č. 18/2018 O ochraně osobních údajů;
2. Za účelem vyřízení elektronické objednávky kupujícího (jméno, adresa, e-mail, telefonní číslo);
3. Za účelem plnění práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi kupujícím a Správcem;
4. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným požadavkem pro plnění kupní smlouvy. Bez poskytnutí osobních údajů nelze smlouvu uzavřít.
Doba uchovávání osobních údajů
1. Správce uchovává osobní údaje po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi kupujícím a Správcem a po dobu 3 let od ukončení smluvního vztahu;
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů je Správce povinen údaje smazat.
Příjemci a zpracovatelé osobních údajů
Třetí stranou, která přijímá osobní údaje kupujícího, jsou subdodavatelé Správce. Služby těchto subdodavatelů bezpodmínečně souvisí s úspěšným plněním kupní smlouvy a elektronické objednávky mezi správcem a kupujícím.
Subdodavateli správce jsou:
- Webnode AG (systém e-shopu);
- Google Analytics (analýza webových stránek);
Práva kupujícího
Podle podmínek stanovených v Zákoně má kupující právo:
1. Na přístup ke svým osobním údajům;
2. Na opravu osobních údajů;
3. Na vymazání osobních údajů;
4. Vznést námitku proti zpracování;
5. Na přenositelnost údajů;
6. Odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů písemně nebo elektronicky na e-mailové adrese: www.nerealitky.cz. ;
7. Podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že došlo k porušení jeho práva na ochranu osobních údajů.
Zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal všechna vhodná technická a organizační opatření nutná k zabezpečení osobních údajů kupujícího;
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť osobních údajů, zejména zabezpečení přístupu k počítači heslem, používání antivirového programu a pravidelnou údržbu počítačů.
Závěrečná ustanovení
1. Odesláním elektronické objednávky na webové stránce www.nerealitky.cz. potvrzuje kupující, že byl obeznámený s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímá;
2. S těmito pravidly souhlasí kupující zaškrtnutím políčka v objednávce;
3. Správce je oprávněný tato Pravidla kdykoliv změnit. Novou verzi Pravidel je povinný zveřejnit na své webové stránce.
Tato Pravidla vstupují v platnost 14.10.2023